Of Montreal – Paralytic Stalks
Episka un grandioza mūzika no plaša patēriņa modes ir izgājusi jau labu laiku, taču psihodēlisku popmūziku kā virzienu pavisam norakstīt tomēr ir stipri par agru!
Episka un grandioza mūzika no plaša patēriņa modes ir izgājusi jau labu laiku, taču psihodēlisku popmūziku kā virzienu pavisam norakstīt tomēr ir stipri par agru! Lūk, Kevins Bārnss – Amerikas lielākais popa hameleons un ekshibicionists, kurš vienā katlā kopā samaisa ārtroku un utopisku “indie”, melodijas raksta mažorā, un vienā mirklī ausij tīkamas skaņas spēj pārvērst griezīgos trokšņos.
Melotu, ja teiktu, ka esmu noklausījies visus “Of Montreal” albumus, taču “Paralytic Stalks” no Bārnsa aizvadīto gadu darbiem man patīk vislabāk! Eltona Džona agrīnais rokraksts savienojumā ar Devida Bovija glemroka ēras harmonijām un Deiva Frīdmena produkcijas citātiem, “Paralytic Stalks” nodrošinājis vietu tanī pat ierakstu plauktā, kur glabājas aizvadīto 15 gadu spožākie ASV psihodēliskās popmūzikas ieraksti – “The Flaming Lips” “Yoshimi Battles The Pink Robots”, Žanelles Monē “The Archandroid” un “Grandaddy” “The Sophtware Slump” (starp citu, Bārnss, gluži tāpat kā Džeisons Laitls, albumu ierakstījis mājās)!
Albums veikalos būs atrodams nākamnedēļ, bet to noklausīties jau tagad mums piedāvā britu avīze “NME” par ko tai saku lielumlielo PALDIES!